Av: Emilie Strid



torsdag 1 mars 2012

Håll koll på vikten

Idag är det torsdagen den 1 mars.
Jag har länge tänkt att jag ska införa en speciell vägningsdag.
Så istället för att väga mig i stort sett varje dag (för att jag är så nyfiken) så ska jag bara väga mig en dag i veckan. Och den dagen kommer bli TORSDAGAR.
Så jag ska nu be min sambo gömma vågen så jag inte kan "tjuvväga" mig. Och så får han ta fram den nästa vecka igen.
Och självklart kommer jag dela med mig av resultatet nästa vecka här på bloggen.

Till er som också försöker att gå ner i vikt och som har en iphone, har jag 2 app-tips.
Den ena heter "viktkoll" och den andra "A+weight"
Dom är jättebra, där kan man enkelt föra diagram över hur mycket man gått ner i vikt och även se hur sitt BMI ändrats. Ganska intressant..

Inga kommentarer: